De afgelopen maanden zijn wij bij Angvik druk bezig geweest om onze interne organisatie te verbeteren. Wij hebben onze klanten, ons personeel en onze overige relaties hoog in het vaandel staan en daarom zijn wij op zoek gegaan naar te bewandelen wegen, om een aantal zaken intern, en voor onze relaties, nog meer te verbeteren.
En met succes !
Met trots kunnen wij u meedelen, dat wij in samenwerking met P4L, een geheel nieuw concept hebben mogen introduceren richting onze klanten. “Het nieuwe Angvik”.
In het bedrijfsleven draait alles om de klant, bij u, maar ook bij ons. Dus hoe meer wij van onze klant weten, hoe beter dat is voor een goed verloop van het vervoeren van de producten, en het tevreden houden van de klanten. Het analyseren van klantbehoeften is belangrijk voor de continuïteit die u van ons verwacht.
Door ons nieuwe web portal te lanceren, geven wij onze klanten de mogelijkheid zelf hun orders in te geven, waardoor zij direct bij ons in het plan systeem verschijnen. Compleet, zoals men dat wenst en naar de eigen behoeften!
Wij besparen de klant en onszelf daarmee kostbare tijd. Die niet alleen het plannen van de goederen ten goede zal komen, maar ook het verloop van de levering van deze kostbare goederen. Alsmede, de administratieve afhandeling. Zo is de klant bijvoorbeeld gemachtigd de afgetekende CMR direct uit ons systeem te halen, maar ook de douane papieren. De klant heeft inzicht in de status van het transport. De klant kan tevens zelf diverse alerts instellen en het is mogelijk de ETA’s in te zien zodat de klant volledig op de hoogte blijft van het door hen opgegeven transport aan ons. Het verzorgen van de benodigde douane documenten krijgt met onze portal een hele nieuwe, betere uitvoering. Doordat het portal ons direct van alle informatie voorziet, kunnen wij nóg beter voldoen aan alle wensen en eisen die het transport van Nederland naar Noorwegen met zich mee brengt. Hierdoor zijn wij tevens direct klaar, voor de wetswijzigingen in Noorwegen per 2024 zoals de klant van ons mag verwachten.
Niets dan voordelen !
Bent u benieuwd wat Angvik Auto Holland op gebied van transport of douane documenten voor u kan betekenen? Of wilt u deel uitmaken van ons fantastische team? Neem contact met ons op via info@angvikauto.nl of 0031 174 51 00 50
We staan u graag te woord!